jeudi 28 mai 2015



I guess I'm finally getting into the Spring/ Summer mood! For Summer, the palm tree print is such a fun idea… I love this jumpsuit from Desigual, I have been using it a lot.  To keep the summer vibe, I added a panama hat and some spadrilles. The final touch: the cutest elephant necklace from Daphna Simon… I love elephants, my family does too. I've been trying to convince my parents to get a tattoo elephant with me and my brothers….they don't say "no" anymore (that means a YES might come one day….it's okay to dream right?). But going back to the necklace…yes, check Daphna Simon- if you are an animal lover, you are going to love all the accessories. I wore this last week with my friends to go to the park and eat…we were just people watching and making jokes…perfect Monday? (it was Memorial Day!).  Wishing you a fun weekend! XOXO


_____

Finalmente me siento un poquito más veraniega entre los posts playeros anteriores y estos.  El estampado de palmeras me encanta para verano…este jumpsuit de Desigual lo he estado usando muchísimo, es comodísimo y apropiado para el calor de Miami. Para seguir con la onda de verano, agregué mi sombrero panameño (que compré hace años en Puerto Rico y jamás pensé que iba a utilizar tanto) y unas alpargatas. El toque final: un collar lindísimo de elegante. Les cuento que llevo más de un año intentando convencer a  mis papás para que, junto a mis hermanos, nos hagamos un tatuaje de elefante. Ya no me dicen que no…y no me voy a rendir hasta que me digan que si jajaja.  Bueno, volviendo al collar…les recomiendo revisar la página de Daphna Simon, hay accesorios de muchísimos animales…les va a encantar. Esto lo utilicé el fin de semana pasado para ir a comer con un grupo de amiga y después fuimos a un parque…un "domingo" perfecto…digo"domingo" porque en realidad era lunes feriado pero pareció un domingo. Espero que tengan un bonito fin de semana. ABRAZOS!




OLE panama hat
REBECCA MINOFF fringe handbag
GUESS sunglasses
COORDINATES bracelets











0 commentaires:

Enregistrer un commentaire